Posa a bullir un parell o tres branques de canyella per cada litre d’aigua.
Deixa que es refredi totalment.
Agafa una ampolla d’esprai i posa-hi la infusió. Ja pots fumigar les fulles i les tiges de la teva planta. Fumiga-la tota, si no ho fas així tornaràs a tenir pugó a les zones on no ho hagis fet.
Alerta! Recorda que sempre has de fumigar quan no faci sol, el moment ideal és a primera hora del matí o a última de la tarda, quan el sol va de baixa, cap al vespre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada