Avui i fins diumenge, 18, 19 i 20 de maig, a Caldes de Montbui celebren la 15 Fira de Titellaires Romà Martí. Aquesta tarda ja teniu representacions.
Si mireu el programa us "enganxarà" molt, tant grans com petits. Cliqueu el cartell i ho comprovareu:
Si mireu el programa us "enganxarà" molt, tant grans com petits. Cliqueu el cartell i ho comprovareu:

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada