Aquest cap de setmana (dies 12 i 13 de maig) pots viatjar en el temps al 1900 si vas a Terrassa. Celebren la seva 10a Fira Modernista.
El cartell està enllaçat a la web de l'Ajuntament de Terrassa. Si el cliques tindràs el programa i molta més informació.
En aquest video hi ha la presentació per part de l'Ajuntament a la TV de Terrassa però també hi ha imatges de l'edició del 2011. L'hem penjat per si vols fer un molt breu tastet:

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada