Si vols sentir, olorar i menjar com ho feien els romans, escapa't aquest cap de setmana a Sant Boi de Llobregat.
Clicant el cartell t'enllaçarem al Museu de Sant Boi de Llobregat:
Aquesta foto et portarà a l'Ajuntament de Sant Boi:
![]() |
| Ajuntament de Sant Boi de Llobregat |


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada