Demà i passat (29 i 30 de juny) Arbúcies celebra el popArb 2012.
És el festival de música pop independent feta a Catalunya. Es presenten projectes artístics amb ambició creativa, interacció i connectivitat entre artistes, i es potencia la proximitat amb el públic.
Si vols més informació, clica el cartell:

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada