El festival consta de quatre concerts que se celebren en dissabte, i el passat dissabte 30 de juny va ser el primer. En resten tres: 14 de juliol, 11 d'agost i 8 de setembre.
El concert comença a les 21:00 a la Basílica i la durada és d'una hora. L'entrada és lliure i el tren cremallera desde Monistrol de Montserrat funcionarà fins les 22:30.
Si vols més informació, clica la foto:

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada