Demà i passat, 29 i 30 de setembre, Torredembarra celebra en el nucli antic la 3a edició de la seva Fira d'Indians, amb cercaviles, tallers de salsa, música i ball cubà, etc.
Clicant el cartell, et portarà a la seva web i tindràs el programa i informació addicional:

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada