No ens adonarem i ja tindrem l’hivern
a sobre (tot i que la temperatura sembla que enguany no vol baixar). Quan
arriba el fred els vidres de les finestres es glacen.
Per treure aquest gebre dels vidres
només hauràs de mullar-los amb aigua salada. Així de fàcil.
Articles relacionats:
Glaç als vidres del cotxe
Retrovisors i vidres entelats
Articles relacionats:
Glaç als vidres del cotxe
Retrovisors i vidres entelats

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada