Diumenge 18 de novembre, Sant Gregori celebra la 6a edició de la seva Fira del pa i de la xocolata 2012. Hi haurà xocolatades, demostració de munyir vaques, jocs infantils tradicionals i de cucanya, tallers diversos, balls, espectacles de carrer, etc.
Si vols el programa i més informació, clica el cartell:

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada