Aquest cap de setmana, 16 i 17 de març, Olot celebra la Fira de l'Embotit. Aquesta fira consta de tres grans eixos alimentaris: embotits, formatges i cerveses d'elaboració pròpia. A més a més trobaràs d'altres productes artesans, tast de cerveses, formatges i embotits, concerts, tallers, ball de bastons,...
Si vols el programa, clica el cartell:
Més informació, aquí.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada