Aquest cap de setmana, 8 i 9 de juny, Sant Boi de Llobregat viatjarà 2000 anys enrere, a l'època de l'Imperi Romà. L'edició d'enguany està dedicada a la navegació marítima, ja que en aquells temps San Boi hi va tenir un pes important.
Per saber-ne més, clica el cartell:
Clicant aquest cartell, tindràs informació complementària de totes les activitats del mes de juny:
Video de l'edició anterior 2012:
Si vols una mica d'història i recreació, aquí tens 5 videos produïts pel Museu de Sant Boi de Llobregat (l'últim és de la festa de l'any passat):
Ludi Rubricati és organitzat pel Museu de Sant Boi.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada