No ho diem nosaltres, tot i que sempre hem explicat molts contes als nostres fills; sinó que ja ho deia un dels homes més savis i admirats del món: Albert Einstein.
Et deixem amb aquest relat curt que esperem t'agradi tant com a nosaltres ens agrada.
Una abraçada,
Janet
Diuen que una vegada una dona li va preguntar a Einstein què fer perquè els seus fills fossin més intel·ligents i Einstein li va respondre:
«Llegir-los contes».
La dona, rient, li va replicar: «Ja, i què he de fer després d'haver-los llegit contes?».
I Einstein li va dir: «Doncs llegir-los més contes»

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada