En aquest post d’avui volem explicar-te com hauries d’ajupir-te per no fer mal la teva columna vertebral.
Cada cop que t’ajupis per agafar un pes del terra, intenta no doblegar la columna, sinó ajupir-te doblegant els genolls.
També és molt important que tinguis present que cada vegada que vulguis agafar un objecte pesant del terra, has de procurar que aquest objecte estigui molt a prop teu i aixecar-lo gairebé enganxat al tronc del teu cos. La major part de la força l’han de fer les cames, i també els braços.
Així podràs aixecar aquell objecte sense forçar la molt preuada columna vertebral.
Tinc el trapèzi contracturat! Paraula d'honor. Cada dia que passa, penso amb vosaltres :(
ResponEliminaJa m'agrada, però no tant! Em fot un mal...