Si tens un bon tros de formatge que s’ha tornat massa dur, no et desfacis d’ell. Pots fer-ne boletes de formatge.
Ratlla el formatge i després barreja’l amb un parell de clares d’ou ben batudes. Si veus que la quantitat de formatge no dóna per a dues clares d’ou, utilitza solament una, però et sortiran poques boletes. Després agafa petites quantitats i dóna’ls forma de boletes, les enfarines i per últim les fregeixes amb oli ben calent.
Ja tens un pica-pica o un petit guarniment per al plat que vulguis.
Ara saps què pensava? I on són les boletes fregides? No les veig!
ResponEliminaNeeeeeeeeena, quin "fustre"
Quan tingui temps ho faig. Deu ser entretingut...
Quin greu! No ens vam poder estar i ens les vam menjar abans de fer cap foto. Ja, ja.
ResponEliminaResta pendent tornar-ne a fer quan el formatge que has vist es posi més sec.
Rosa