Els bons amics són un bé molt preuat i de vegades no hi pensem. Paga la pena que reflexionis sobre aquestes tres frases:
"No deixis créixer l'herba en el camí de l'amistat"
Plató.
"Un amic és algú que ho sap tot de tu i tot i així t'estima"
Elbert Hubbard.
"La prosperitat fa amistats, i l'adversitat les prova"
Anònim
"No deixis créixer l'herba en el camí de l'amistat"
Plató.
"Un amic és algú que ho sap tot de tu i tot i així t'estima"
Elbert Hubbard.
"La prosperitat fa amistats, i l'adversitat les prova"
Anònim
M'agraden totes, però l'última és genial.
ResponEliminaMoltíssimes gràcies pel teu comentari. Jo dubtaria entre la de Plató i aquesta que t'agrada a tu. :O)
ResponEliminaUna abraçada,