El vídeo aquest el trobaràs a la pàgina de Youtube http://goo.gl/wFzgk per si el vols posar al teu bloc.
El que no acabem d'entendre és quan ens dius que vas fer un vídeo i se't va desincronitzar. Si ens ho comentes millor, potser et podrem donar un cop de mà.
Videos?
ResponEliminaJo en vaig fer un! Però passa que se'm va desiscronitzar!
ResponEliminaEl tic penjat de youtube!
ResponEliminaHola guapa,
ResponEliminaEl vídeo aquest el trobaràs a la pàgina de Youtube http://goo.gl/wFzgk per si el vols posar al teu bloc.
El que no acabem d'entendre és quan ens dius que vas fer un vídeo i se't va desincronitzar. Si ens ho comentes millor, potser et podrem donar un cop de mà.
Una abraçada,
Rosa i Janet