Arriba el fred i també el moment de
canviar la forma de regar les plantes.
Encara que no t’ho sembli, les que
més pateixen són les plantes d’interior, perquè l’ambient serà molt sec si
encenem la calefacció.
Per fer front a la sequedat ambiental,
és una bona idea posar petits gerros amb aigua, o bé simplement gots amb aigua,
per tal d’aconseguir que l’ambient guanyi humitat amb la seva evaporació.
Hem de situar la planta prop d’una
finestra però lluny del radiador o de qualsevol focus d’escalfor. Has de tenir
en compte que no totes les plantes volen sol directe.
Llum directa Llum indirecta
Abans de regar-les assegura’t que
necessitin aigua. Com? Ensorra una mica el dit a la terra: si la notes humida
(el trauràs amb una mica de terra enganxada) millor que encara no la reguis.
Si no vols que s’estressi amb el
reg, procura que la temperatura de l’aigua estigui al voltant de la meitat de
la temperatura de l’habitació.
És millor poca aigua i freqüent que
molta i de cop, perquè la planta passa de patir sequedat a tenir massa aigua.


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada