Si
has preparat puré i, després de passar-lo per la batedora, veus que t’ha sortit
massa líquid, fes això:
Agafa
una llesca de pa, treu-li l’escorça, afegeix la molla al puré i torna a batre.
El pa absorbirà l’excés de líquid i quedarà totalment incorporat al puré.
Si
encara no ha espessit prou, posa-n’hi una altra.
És
un truquet molt senzill que de vegades utilitzo també en les cremes de
verdures, i queden perfectes.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada