Abans
de res, dir-te que si pateixes retenció de líquids o algun problema ocular, has
d’anar al metge.
Sabem
que les rodanxes de cogombre van molt bé per descongestionar els ulls, però
aquest remei t’ajudarà molt en moments puntuals.
Fes
això:
1.-
Prepara una infusió de camamilla.
2.-
Quan s’hagi refredat, posa-la al congelador un quart d’hora, si fa no fa.
3.-
Mulla ben xops dos discos de cotó.
4.-
Escorre’ls i posa-te’ls sobre els ulls una estoneta.
Fer
això, descongestiona els ulls i el seu voltant i alleugereix molt les
molèsties.


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada