Per saber si els ous que tens a la nevera són comestibles o no només has de fer la comprovació següent:
Posa aigua freda en una olla i després hi vas introduint els ous.
Els que suren vol dir que estan caducats i els has de rebutjar.
Els que es queden a mig camí no és que estiguin massa frescos, però es poden consumir (el més aviat possible).
Els que es queden al fons, es troben en perfecte estat i es poden consumir sense cap problema. Aquests són els que has d'utilitzar quan vulguis fer maionesa.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada