Hm... em llegiré amb deteniment quan pugui tots aquests consells de l'esquena, perquè tinc escoliosi i des de petita que no tinc un bon control postural, i moltes vegades em fa mal o tinc contractures. Gràcies!
Mira que una es va trencar el sacre. Tenia vint-i-sis anys. Pensava que bé, que mai més me’n sentiria. Doncs no. Ara que en tinc 48, m’he passat dies amb un dolor! Sobretot quan senyalo el temps, la pluja o la humitat. Volia anar a un curs de ioga. M’ha agradat veure aquest vídeo. Ostres, igual em faig addicta! Me’l guardaré a “favoritos” i procuraré fer aquests exercicis dos cops per setmana. Trobo que s’explica molt bé. Ara em farà falta un matalàs! Gràcies, noies. Ni idea que això ho pengessin pel Yotube!
Krups: Gràcies a tu pel comentari. L'experta en tot això és la Rosa, però si em permets t'explicaré la meva experiència personal. Jo també tinc una bona escoliosi i, per aquest motiu sempre havia patit de força mal d'esquena. Fa cosa de cinc anys, més o menys, per motius de creixement personal vaig començar a practicar meditació i relaxació i un temps després de fer aquests exercicis vaig descobrir que no em feia mal l'esquena. Ara, quan em noto mal en alguna part del meu cos, em poso a fer respiracions profundes i a relaxar la musculatura. El dolor, em marxa. Una abraçada, Janet
Estimada Mortadel·la, Gràcies pel teu comentari. La veritat és que si has llegit el meu comentari anterior, veuràs que a mi les tècniques de relaxació i meditació m'han funcionat per a calmar el dolor. La veritat és que a Youtube ara s'hi troben coses molt interessants. Si t'agrada aquest video pots mirar els que hi ha a la mateixa pàgina que aquest: http://goo.gl/Cm9Ac Ah! Una curiositat: Jo aquest mes faig els 48 :O) Gràcies pels petons de cap de setmana. Nosaltre t'enviem petonets per a començar-la.
Quina casualitat! Veus, Janet, és que sóc vident! :) Jo els faig el 19 de novembre, neeeeeeeena! Sóm de la mateixa generació! Oh! M'agrada, mira. Gràcies pels petonillos!
Hm... em llegiré amb deteniment quan pugui tots aquests consells de l'esquena, perquè tinc escoliosi i des de petita que no tinc un bon control postural, i moltes vegades em fa mal o tinc contractures. Gràcies!
ResponEliminaMira que una es va trencar el sacre. Tenia vint-i-sis anys. Pensava que bé, que mai més me’n sentiria. Doncs no. Ara que en tinc 48, m’he passat dies amb un dolor! Sobretot quan senyalo el temps, la pluja o la humitat. Volia anar a un curs de ioga. M’ha agradat veure aquest vídeo. Ostres, igual em faig addicta! Me’l guardaré a “favoritos” i procuraré fer aquests exercicis dos cops per setmana. Trobo que s’explica molt bé. Ara em farà falta un matalàs! Gràcies, noies. Ni idea que això ho pengessin pel Yotube!
ResponEliminaPetons de cap de setmana!
Krups:
ResponEliminaGràcies a tu pel comentari. L'experta en tot això és la Rosa, però si em permets t'explicaré la meva experiència personal. Jo també tinc una bona escoliosi i, per aquest motiu sempre havia patit de força mal d'esquena.
Fa cosa de cinc anys, més o menys, per motius de creixement personal vaig començar a practicar meditació i relaxació i un temps després de fer aquests exercicis vaig descobrir que no em feia mal l'esquena.
Ara, quan em noto mal en alguna part del meu cos, em poso a fer respiracions profundes i a relaxar la musculatura. El dolor, em marxa.
Una abraçada,
Janet
Estimada Mortadel·la,
ResponEliminaGràcies pel teu comentari.
La veritat és que si has llegit el meu comentari anterior, veuràs que a mi les tècniques de relaxació i meditació m'han funcionat per a calmar el dolor.
La veritat és que a Youtube ara s'hi troben coses molt interessants. Si t'agrada aquest video pots mirar els que hi ha a la mateixa pàgina que aquest: http://goo.gl/Cm9Ac
Ah! Una curiositat: Jo aquest mes faig els 48 :O)
Gràcies pels petons de cap de setmana. Nosaltre t'enviem petonets per a començar-la.
Janet
Quina casualitat! Veus, Janet, és que sóc vident! :)
ResponEliminaJo els faig el 19 de novembre, neeeeeeeena! Sóm de la mateixa generació! Oh! M'agrada, mira.
Gràcies pels petonillos!